Wednesday, September 1, 2010

Happy 15th Anniversary

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Hari ni merupakan hari ulang tahun persahabatan kami yang ke 15! Subhanallah, Alhamdulillah, thank you Allah kerana mengeratkan ukhwah kami. Dia adalah sahabatku dunia dan akhirat. Dia yang banyak membantu tatkala hati dan diri terumbang ambing mencari~ Semoga persahabatan ini kekal sehingga ke dunia sana.

ATIQAH
Babe, kalu aku kata kita ni dh kira tua cane? i mean our relationship :). Kalah orang kahwin tu.. hehe.. terima kasih kerana berdiri di belakangku menyokong, menyayangi walau sengal cam mana pun aku buat perangai. Andai sepanjang 15 tahun persahabatan kita kau pernah terasa hati, I'M SORRY! Maafkan aku yang sentiasa ignorance ni. Perangai yang aku tengah cuba ubah. Sentiasa di sisi aku, sayang aku, sokong aku. SARANGHAE. Doakan kita sama2 berjaya di dunia dan akhirat. Andai tempat kita di syurga (AMIN) JOM KITA MAIN SAMA2 sampai bila2 :) InsyaAllah~ Ingat lagi time orang cakap aku dah takde kat dunia ni and kau bagai orang gila telefon. Kebetulan aku xda kat bilik time tu. Bila aku angkat terus kau leleh~ Adus, terharu.. sayangnya kau kat aku yang tak seberapa ni. Maha Suci Allah yang mengikat kita dengan kasih sayang camni. Tapi, andai benar aku pergi dulu, jangan di tangisi. Aku tunggu kau kat sana, insyaAllah :)
Kau tau aku susah nak cakap something.Explaining for me is like killing me. Part ni memang kau je paham hehehe.. And i love our silent moment! memang kita tak bercakap in reality but actually we're talking rite? :)

Lots of LOVE
Rumaysa

Ya ALLAH tuhan yang membolak-balikkan hati, tetapkan hatiku dalam agamaMU

2 comments:

  1. masyaALLAH,terharu akk fatin....bertuah tiqa dpt kwn mcm awk..
    akk igt lg tiqa nangis psl brite 2.....
    alhamdulillah,Allah pertemukan kalian b'2..

    p/s:korg mmg pilih tarikh ni ke

    ReplyDelete
  2. k elly,
    lg bertuah fatin dpt kwn cm die.. hehe
    pilih tarikh ni sbb bday ktorg gak.. fatin bday tgh september, tqah hujung september so kitorang pilih 1st september as our anniversary :)

    ReplyDelete